چقدر زود گذشت........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روز پدر و ولادت حضرت علی (ع ) و همچنین سالروز آزاد سازی خرمشهر پساپس مبارک باد.

یه خبر خیلی جالب شنیدم که دوست دارم به شما هم بگم: 30 سال پیش در3 خرداد ، آزادی خرمشهر مصادف شده بود با روز پد و امسال هم ......

 

سلام بر تو ای پدر.....

روزهای متوالی ، شب و روز کار میکردی و من نمی دانستم ارزش دستان سختت را ،

راز سکوتت را که با مفهومی خاص به چشمانم زل می زدی را هیچگاه نفمیدم ،

آن عشقی را که به واسطه آن خیابان ها را جارو زدی تا ما کف خانه کسی را تمیز نکنیم را هیچگاه نفهمیدم.

تو با عشق کار میکنی و نانی به خانه می آوری و ما دور هم با عشق زندگی میکنیم.

هزار بار چیزهایی را از تو خواستم که از چشمانت میفهمیدم نمیتوانی انجامش دهی ولی هیچ وقت این را به من نگفتی ....

وقتی تو پشتم هستی هیچ خطری مرا تهدید نمیکند ، یعنی جرأتش را ندارد.

تو بودی که در تمام زندگی معنای واقعی عشق را به من آموختی.....

تو بودی که با عشق در راه خدا جنگیدی تا من بمانم و آینده ای روشن.

ممنونتم ای پدر

هرچه دارم از تو دارم..... دستان پر مهرت را می بوسم- پدر عزیزم روزت مبارک.

 

ای پدر ای با دل من هم نشین       ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهایی ام          آشنایی با غم تنهایی ام

ای طنین نام تو بر گوش من          ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار        ای که هستی مثل ابر نو بهار

در صداقت برتر از آیینه ای           در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و با اقتدار             می برم نام تو را با افتخار

هرچه دارم ازتو دارم ای پدر       ای که هستی نورچشم وتاج سر

ای پدر بوی شقایق میدهی           عاشقی را یاد عاشق میدهی

باتو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هرچه دارم ازتو دارم ای پدر

 

 

 

3 خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بر همه ی همیهنان مبارک.

این از فرمایشات رهبر عزیزمونه:" من در خرمشهر از نزدیک شاهد بودم که ما نیروی مسلحی نداشتیم و هیچ تجهیزاتی نداشتیم در حالیکه دشمن در هر روز هزاران گلوله بر سر جوانان ما می ریخت با این حال رزمندگان ما 35 روز استقامت و پایداری کردند و سرانجام خرمشهر آزاد شد. به این جوانان و رزمندگان باید افتخار کرد."

 

ما امروزمان را مدیون شهدا و جانبازان و رزمندگانیم.

خرمشهر را خدا آزاد کرد. (امام خمینی  (ره) )

به یاد همه ی شهدا به خصوص شهدای گمنام صلوات

 

مدیر وبلاگ منتظران ظهور - آرمیتا

 


نظرات شما عزیزان:

pedram
ساعت22:59---13 خرداد 1392
salam

toye veblagam dar morede entekhabat gozashtam

montazere nazar hatoon hastam

hatman biain


پاسخ: سلام....منتظر نباش....انتظار سخته یاحق


♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان (عج)♥♥
ساعت12:59---13 خرداد 1392
مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست

بهترازیوسفم و هیچ خریداری نیست

همه گویند که در حسرت دیدارمنند

لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست

ای که دایم به دعایی که ببینی رخ من

تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست
پاسخ:سلام.... ممنونم-یاحق


pedram
ساعت20:59---5 خرداد 1392
SAlam

tasliat migam

ghame akherat bashe

gham nabini

vaghean narahat shodam

vali movazeb bash b darsat latme nazane ha

پاسخ:سلام... ممنونم از همدردیت... غم سنگینی بود که به درسمم لطمه زد. یاحق


بامرام
ساعت18:46---5 خرداد 1392
سلام تسلیت میگم غم آخرت باشه امیدوارم هرچی خاک اون مرحومه بقای عمر بازماندگان باشه
پاسخ:سلام داداش ممنونم از همدردیت. یاحق


pedram
ساعت13:01---5 خرداد 1392
salam veblag sakhtam
bia see kon
pedramta1374.lxb.ir
bia
rasti ya hagh


pedram
ساعت12:03---5 خرداد 1392
salam

اللهم صلی علی محمد و ال محمد

و عججل فرجهم

y nazar sanji baraye ki reiis jomhoor mishe bezari mamnoon misham

va khodet ki ro shayeste tar midooni?

emtehan nahayii ha haletoon ro gereft?

hale maro k borid

amma tajrobeye khobie

enshallah too daneshgah miai az daste madrese rahat mishin ba ghavanin bikhodesh

ya hagh faramosh nashe
پاسخ:سلام... من حوصله دردسر رو ندارم و من نمیتونم بگم که کی اصلحه. اتفاقا مدرسه محیط خوبیه فقط صبح بیدار شدنش آدمو کلافه میکنه بعضی از دانشگاهها خیلی دارن آسون میگیرن!! یاحق


بامرام
ساعت19:55---4 خرداد 1392
سلام خانوم زهرایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی ضایست که یک نفر به بهانه کمبود وقت چندتا مطلب رو تو یه پست میزاره من اشکالی نمیبینم که یه نفر تو یه روز چندتاپست بزاره اما اینجوری مطلب ننویسه

مگه نه خانوم زهرایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:سلام... دارم زهرایی میشم دیگه!! بخدا اصلا وقت ندارم الآن هم که امتحانا تموم شد فقط تمرکزم رو نوشتنه! بعدشم فتح خرمشهر و روز پدر یه روز بود و من تو یه پست گذاشتم. یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 4 خرداد 1392برچسب:انتخابات,روز پدر,خرمشهر,لیله الرغائب, ] [ 15:19 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق